Dowiedz się wiecej
Mobile Trends Awards to nagrody przyznawane co roku firmom, które z sukcesem posługują się technologiami mobilnymi w swoich projektach. Przyznawane są corocznie przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą zaproszeni do współpracy przez organizatorów eksperci ze świata IT oraz technologii mobilnych. Już od 10 lat konkurują ze sobą marki, oceniane przez Kapitułę za perfekcję, innowacyjność oraz dostosowanie się do potrzeb użytkowników. Tylko najlepsze aplikacje i kampanie mają szansę na nominację!
Head of Innovation & Business Development w Miquido. Na co dzień zajmuje się wsparciem klientów w budowaniu innowacyjnych rozwiązań, w szczególności przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji w aplikacjach mobilnych i webowych. Pracował w kilkudziesięciu projektach dla wielu znanych firm zarówno w Polsce jak i na świecie. Wśród nich można wymienić marki takie jak PZU, Play, Aviva, Onkyo czy HelloFresh. W swojej pracy kocha łączenie zdobywania wiedzy o nowych technologiach z możliwością współpracy z klientami w kształtowaniu pionierskich produktów i usług. Karierę naukową zakończył na razie doktoratem z informatyki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prywatnie zaangażowany ojciec i mąż, a jednocześnie gadżeciarz z pasją automatyzujący swój dom (z kolekcją ponad 90-ciu "smart" urządzeń na stanie).
Absolwent wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych i pasjonat technologii w jednej osobie, który swoją drogę zawodową rozpoczął od założenia z grupą przyjaciół agencji kreatywnej Me & My Friends i marki MoveApp – jednej z pierwszych agencji mobile’owych w Polsce. Od 15 lat w roli managera odpowiedzialnego za rozwój spółek oraz zespoły wdrożeniowe. Aktywnie uczestniczył w tworzeniu ponad 100 aplikacji mobilnych, z których Polacy chętnie korzystają na co dzień, tj. aplikacja Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie czy system lojalnościowy Super-Pharm, a także we wdrożeniach produktów dla takich marek, jak: adidas, Grupa Maspex, Grupa Żywiec, Allegro czy Orange. Do dziś aktywnie uczestniczy w projektach – od procesów kreatywnych, przez planowanie strategiczne, po testowanie i rozwój. Na co dzień z ramienia Me & My Friends oferuje polskim i zagranicznym markom usługi konsultingowe w obszarze produktów mobilnych. W ostatnim czasie współpracował w tym zakresie m.in. z LOTOS Paliwa czy Stołecznym Biurem Turystyki w Warszawie.
Miłośnik nowych technologii, Nowoczesny Tata (YouTube.com/NowoczesnyTata), specjalista rynky mobile, konsultant eCommerce. Na co dzień Country Manager w firmie AddApptr, lidera rozwiązań rynku reklamowego gier i aplikacji mobilnych. Zapalony gracz konsolowy, ciekawski świata geek i fotograf.
Manager ds. synergii w Wirtualnej Polsce. Poprzednio pracowała jako Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Reklamowego eCommerce oraz Performance w Wirtualna Polska Media. Z branżą reklamową związana od 2008 r. W Wirtualnej Polsce początkowo tworzyła i rozwijała Multimedialną Sieć Reklamową Wirtualnej Polski, AdTotal a następnie kierowała zespołem odpowiadającym za tworzenie i rozwój całościowej oferty reklamowej połączonych spółek. Kierowała grupą roboczą IAB Polska Mobile Marketing. Karierę zawodową rozpoczęła w Agencji Rezerw Materiałowych, gdzie odpowiadała m.in. za przygotowanie i realizację umów i przetargów publicznych związanych z branżą IT. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonatka mobile marketingu oraz technologii mobilnych.
Pasjonat nowych technologii i rozwiązań mobilnych, od lat związany z branżą internetową. Aktualnie wraz Zespołem rozwija agencję marketingu mobilnego Mobiem należącą do Grupy Interia. Jego szczególnym obszarem zainteresowań są możliwości jakie niosą rozwiązania in-game oraz m-commerce. Karierę zawodową zaczynał w Gazeta.pl, w dziale sprzedaży reklamy. W 2008 r. dołączył do zespołu Wirtualnej Polski, który był odpowiedzialny za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów. Pracował również w agencji Spicymobile. Przez kilka lat rozwijał własny projekt w obszarze badań aplikacji mobilnych oraz produkcji IT. Prelegent na licznych konferencjach branżowych, a także wykładowca mobile marketingu na uczelniach wyższych.
Współzałożyciel oraz Prezes Zarządu firmy mobitouch, z którą czterokrotnie odbierał nominację do nagrody Mobile Trends Awards. Odpowiedzialny głównie za określanie kierunku rozwoju firmy, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz partnerów, a także budowanie relacji z otoczeniem biznesowym. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdzie prowadzi zajęcia z przedmiotów informatycznych. Współzałożyciel oraz członek Rady Dyrektorów SoDA (Software Development Association Poland) – Organizacji Pracodawców Usług IT, zrzeszającej ponad 100 firm z branży.
Przedsiębiorca, jest założycielem firmy z obszaru innowacyjnych technologii. Prowadzi spółki w Polsce, Niemczech i w Stanach Zjednoczonych. Bartek posiada 21 lat doświadczenia w sprzedaży, zarządzaniu, strategii i operacjach w każdym dziale w firmie. Bartek zaangażował się w Mobile Trends Awards ponieważ zależy mu na docenianiu produktów cyfrowych, które są odważne, dobre oraz innowacyjne.
Współzałożyciel i członek zarządu Listonic, działający w branży mobile od 2008 roku. Zaangażowany w rozwój listy zakupów Listonic – jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych oraz pionierskich projektów m-commerce: Zamów Zakupy i Kupony Żbik. W wolnym czasie współtworzy liberalny magazyn Liberte!. Z wykształcenia programista (Politechnika Łódzka/Coventry University), z zamiłowania webdeveloper, wieczorami jeździ na rowerze, odpoczywa przy dobrych standupach. @milof na twitterze i facebooku.
Wiceprezes i współzałożyciel Droids On Roids, software house od 10 lat specjalizującego się w aplikacjach mobilnych. Posiadając doświadczenie w pracy jako programista, designer, project manager, digital marketer oraz członek zarządu i inwestor zna każdy etap powstawania produktów cyfrowych od pomysłu do publikacji i działania na rynku. Wyróżniony na liście "Forbes 30 under 30". Prywatnie pasjonat żeglarstwa, snowboardu, fotografii i gitary.
W branży mobile działa od ponad 10 lat. Założyciel Holdapp, agencji specjalizującej się w tworzeniu aplikacji mobilnych z naciskiem na rozwiązania natywne. Ma na swoim koncie ponad 60 projektów zrealizowanych m.in. dla klientów z branży bukmacherskiej, e-commerce i kryptowalut. Swoje aplikacje zbudowały z Holdappem takie firmy, jak Answear, forBET, CoinDeal czy Sprzedajemy.pl. Zaczynał od programowania aplikacji na platformę iOS i chociaż nadal zdarza mu się pisać kod, częściej zajmuje się doradztwem w obszarze technologii mobilnych. Dla zachowania równowagi po godzinach stawia na wysiłek fizyczny i trenuje sporty siłowe.
Jedną nogą w internecie, drugą w górach. Takowy rozkrok pozwala rozwijać pasję związaną z nowymi technologiami przy jednoczesnym spokoju ducha. Odpowiada za oliwienie trybów w kilku przedsięwzięciach (e-commerce, marketing, gaming) i to właśnie widok dobrze działających organizacji daje mu satysfakcję (koala-tech.pl, olini.pl, Duckie Deck)
Od ponad 9 lat właściciel firmy ClickMaster Polska specjalizującej się w tworzeniu zaawansowanych portali i aplikacji webowych, z wykorzystaniem frameworka Laravel. Współpracował z takimi podmiotami jak Fibaro, Hasco-Lek, Grupa Vive, Budmat, Województwo Zachodniopomorskie czy Miasto Szczecin. Pomysłodawca i główny realizator Mobile Trends Conference, pomysłodawca i przewodniczący kapituły konkursowej Mobile Trends Awards, redaktor naczelny serwisu MobileTrends.pl. Twórca jednego z pierwszych w Polsce raportów na temat mobilnego internetu, autor wielu artykułów branżowych. Współtwórca start-upu myvod.io oraz właściciel kilku sklepów internetowych. Absolwent Elektronicznego Przetwarzania Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Zarządzania na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Pasjonat i obserwator najnowszych technologii i trendów w branży mobile.
Mobile Engineering Manager w Netguru zarządzający 60-cio osobowym, stale rosnącym zespołem. Ponad 5 letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych zdobył przy wielu projektach, głównie z obszaru *sharing economies*. Na codzień interesuje się szeroko pojętym UX oraz innowacyjnymi sposobami wykorzystania nowych technologii, w szczególności Machine Learning, oraz ich wpływie na społeczeństwo.
Konsultant ds. projektów mobilnych w TVN SA – Grupa Discovery - wcześniej w Dziale Nowych Projektów online, obecnie w zespole Player, gdzie zajmuje się głównie koordynacją współpracy z działem IT na etapie założeń rozwojowych, developmentu i testowania produktów. Wcześniej przez 6 lat odpowiadała za new business w Norbsoft – deweloper aplikacji mobilnych - pracując na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu. Wspierała projekty produkcji zaawansowanych aplikacji mobilnych dla takich klientów jak MAN, British American Tobacco, Scania czy NN TFI. W branży mobilnej od 2002 r.
Pracuje jako Director of Product Management w Openx, dawniej odpowiedzialny za rozwój produktowych mobilnych i reklamowych w Amazon, Sizmek, Internat. Autor pierwszego w Polsce doktoratu poświęconego strategiom zarządzania ofertą produktów mobilnych na rynku polskich mediów, wykładowca akademicki i autor wielu artykułów branżowych.
Przedsiębiorca działający od 2001 roku w branży mobilnej, ekspert w zakresie produkcji aplikacji. Jest współtwórcą i prezesem spółki Norbsoft tworzącej od 2003 roku innowacyjne rozwiązania na rynku mobilnych aplikacji (w sumie prawie 200 realizacji), a także prezesem Jasnopis.pl (narzędzie do weryfikacji zrozumiałości tekstu). Do grona klientów spółek Tomasza należą takie firmy jak British American Tobacco, MAN Truck & Bus, NN Investment Partners TFI, Oriflame, Samsung, Scania, SGB Bank. Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego, a także wykładowca studiów podyplomowych Wydziału Informatyki na Politechnice Białostockiej. Prywatnie pasjonat sportowych samochodów, wyścigów na torach, a także telefonów komórkowych – jego kolekcja obejmuje ponad 100 różnych modeli telefonów od najstarszych walizkowych do najnowszych, zaawansowanych technicznie.
Współwłaściciel i prezes Future Mind — firmy mającej za sobą ponad 200 projektów z obszaru digital. Wśród obecnych i byłych klientów firmy można wymienić: Skycash, Żabka Polska, LPP S.A., Euro RTV AGD, Empik, Virgin Mobile, Morizon S.A. czy Philips. Future Mind łączy kompetencje klasycznego software house i firmy pomagającej budować ale też rozwijać, produkty cyfrowe z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym Internetu rzeczy. Tomasz Woźniak nadal aktywnie uczestniczy w projektach klienckich, skupiając się głównie na walidacji modeli biznesowych i planowaniu strategicznym. Jest również wykładowcą kilku wyższych uczelni m.in. Collegium Civitas i Akademii Leona Koźmińskiego. W czerwcu 2019 roku został członkiem rady nadzorczej SARE S.A., notowanej na GPW.
Board Member, Appchance oraz CEO, Center.ai; Przedsiębiorca i manager działający w branży Digital od ponad dziesięciu lat. Założyciel Appchance - Software House’u specjalizującego się w projektowaniu i wytwarzaniu dedykowanych rozwiązań technologicznych dla branży retail / e-commerce oraz współtwórca Center.ai - narzędzia do marketingu lokalnego, działającego w modelu SaaS, z którego korzystają sieci handlowe, by zwiększyć ruch w sklepach stacjonarnych. Aktywnie wspiera środowisko start-upów technologicznych jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych organizowanych przez Techstars i Huge Thing we współpracy z takimi firmami jak METRO Group, Procter & Gamble, Alior Bank czy Santander Bank.
Ekspert w obszarze nowych technologii w Polsce oraz w regionie CEE. Z branżą internetową związany niemal od początku. Przez wielu uważany za jednego z twórców polskiego internetu. Współzałożyciel agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, wcześniej współtwórca międzynarodowego sukcesu firmy badawczo-technologicznej Gemius, gdzie pełnił funkcje wiceprezesa, a następnie prezesa zarządu. Prelegent na wielu branżowych konferencjach w Polsce i za granicą, a także autor niezliczonej liczby publikacji.